تلاش موثرررر!

قلبسلام به همه خانمهای گل و مانکن ...

خوبید؟ منم خیلی بهترمو کلی به خودم دارم انرژی میدم. از ۶٢ پیش به سووووی ۵٧.

بچه ها همه ی دستام درد میکنه ...این ٢-٣ روزه حسابی تمرین کردمو بالاخرررره تونستم ٢-٣ تا شنای مردونه برم ....!!!نیشخندمژه

ازون شناهایی که نفس آدم در نمیاد ...مربیم خیلی ازم راضیه! ...اما دستمو اصلا نمیتونم بالا بیارم از بس درد میکنه...امروزم که باید تو این باران برم باشگاه ...خدا خودش مراقب همه باشه کسی سرما نخوره بهارش کوفتش بشه ...

جدولم در اولین فرصت میذارم اما روی ١٠٠٠ نیومدم این ٣ روزه . مراقب خودتون باشید

زودی میام مینویسم ...

پ.ن:‌دیدید زودی اومدم

 ٣٠فروردین ۱۳۸۹ نام وعده مواد مصرفی  کالری صبحانه

 چای+۴قند+۱۰۰گرم نون+۲۰گرم  پنیر

 ۵۰+۲۰۰+۴۰=۲۹۰ میان وعده (ساعت 10 صبح)
  ۱ خرما +چای ۲۰ مکملها
 E+زینک+مولتی ماینرال +ب کمپلکس  ۰ ناهار

١ فیله مرغ + ۰.۵قاشق روغن زیتون+ ۲تا خیار+۲ ق ماست+۲ تا گوجه+۴ ق برنج

 ١٠٠+٢۵٠+۵۰+۴۰+۷۰=۴١٠ میان وعده (ساعت ۶)
چای+۱ خرما + ۱ موز ۱۲۰ خواب ظهر ۰.۵ساعت   شام

۱ کتلت +سالاد

 ٢٠٠ مایعات در طی روز       آب+چای  ۷لیوان جمع کالری مصرفی  ٩۵٠

فعالیت بدنی

 

۱.۵ ساعت کلاس ایروبیک +۱۰۰ تا دراز نشست+ ٣ ست سینه و بازو

 

/ 4 نظر / 15 بازدید
سما

خونه نو مبارک خانومی [قلب] ظاهرا کاهش وزنم داشتی اونم مبارک گلم .... باریکلا به این اراده

ساناز

سلام دوست گلم ممنون ازت که بهم روحیه میدی منم دلم شنا میخواد ولی بلد نیستم باید برم یاد بگیرم[زبان]

تربچه

سلام خانومی آخی مبارکه شنا رفتنت حالا چرا شنای مردونه میری می خوای بازو آب کنی؟موفق باشی ایشالا زود زود بیای و خبر 57 شدنت رو بدی[قلب][ماچ]

سالی

درد عضله نشونه رشدشه ....خوبه !