صبح خنک و بهاری همه بخیر !

سلام به همه دوستای گل. عجب هوای ماهی شده . منم خوبم . کارای شرکتم ١ کم شلوغه ولی در کل اوضاع مرتبه . ٢ تا سایت خیلی خوووب پیدا کردم که مطالبش خیلی خوبه ....به محض اینکه فرصت کنم ترجمه ی ١-٢ تا از مقاله های عالیشو براتون میذارم .ترجمه ٢ صفحه اول مطلب زیر توی لینکای بلاگم هست وقت کنم بقیه اشم انجام میدم :

این ٢ تاست

http://www.exercisetv.tv/ >>>> تمرینات خوب ورزشی به همراه راهنمای گروههای مواد غذایی

اینم لینک ١ فایل پی دی اف که خیلی مقاله ی خوبیه :

http://media.exercisetv.tv/extv/workoutplans/10Pound_Slimdown_Meal_Plan.pdf

http://howtoslimdown.org/  >>>> اینم توضیحات خوبی داره برای متعادل خوردن و بیشتر سوزوندن تا ماهیچه نسوزونیم

میرم به کارام میرسمو میام بازم مینویسم .راستی بچه ها این شنای سوئدی و شنای روی زمین مردونه رو تمرین کنید ....واقعا بازو رو فرم میده ...بخصوص پشت بازو رو که مال اکثر خانم ها شل و وله .....زودی میام

 

 پ.ن :میخوام بیام به همه سر بزنم ....یه کم کارم خلوته الان...بعدم میرم زبان بخونم ...امروزم که باشگاهم ...

بچه ها ١ چیز خوبی مربیم گفت گفتم اینجا بنویسم ....میدونید این دردی که بعد از ورزش میاد سراغ بدن برای چیه؟ ١ وقتایی به ١ ماهیچه بیشتر از توان کلیش فشار میاریم ( مثلا تو همین شنای روی زمین که ما خانما هممون دستامون درد میگیره ) در این موقع است که خون برای کمک به ماهیچه اسید لاکتیک توش پخش میکنه و این اسید لاکتیک ١ توان مضاعفی به ماهیچه میده. بعد از اتمام ورزش باید این اسید لاکتیک از ماهیچه خارج بشه وگرنه درد میاد سراغ آدم درست در طول همون ماهیچه. راه خارج کردنش حرکات کششیه که موقع سرد کردن بدن بعداز ورزش انجام میدیم. موقعی که همون ماهیچه ای که اسید لاکتیک داره رو میکشیم اکسیژن پمپاژ میشه توی ماهیچه و با این اسید لاکتیک ترکیب میشه و یه چیزی ایجاد میشه به نام ATPکه این ماده تولید گرما و انرژی میکنه و با تبدیل شدن به انرژی از ماهیچه خارج میشه و حس کوفتگی عضلات کامل از بین میره. بخاطر همینه که مرحله گرم کردن و سرد کردن در ورزش خیلی مهمه.

 اینم از جدول دیروزم :

31 فروردین 1389 نام وعده مواد مصرفی  کالری صبحانه

 چای+۴قند+۱۰۰گرم نون+۲۰گرم  پنیر +1 ق چای خوری خامه

+١٠٠+۴۰+۲۰۰=

390

میان وعده (ساعت 10 صبح)
  ۱ خرما +چای ۲۰ مکملها
 E+زینک+مولتی ماینرال +ب کمپلکس  ۰ ناهار

١ سوسیس+۰.۵قاشق روغن زیتون+ ۲تا خیار+۲ ق ماست+۲ تا گوجه+ نصف نون باگت

 ١٠٠+٢۵٠+۵۰+۴۰+۷۰=۴١٠ میان وعده (ساعت ۶)
چای+۱ خرما + ۱ موز ۱۲۰ خواب ظهر ۰.۵ساعت   شام

2 تا سیب+ 1 قاشق عسل

 ٢٠٠ مایعات در طی روز       آب+چای  ۷لیوان جمع کالری مصرفی  1140

فعالیت بدنی

 

تمرین ایروبیک +۱۰۰ تا دراز نشست+ ٣ ست سینه و بازو + اینتروال

 

 

 

/ 11 نظر / 15 بازدید
نمایش نظرات قبلی
سما

بابت لینکا ممنون خانومی حیف که الان وقت ندارم سر فرصت میخونمشوم بازم مرسی [ماچ][ماچ] شنای سوئدی خیلی سخته خانومی من همون دمبلو بزنم فکر کنم خوبه

تربچه

سلام خانومی خوبی من که عصبانی نیستم[لبخند][ماچ] بعدشم منظورم با شما یا اونایی که مستقل عمل میکنن نبود که ما چند نفر که وزن با لا داشتیم با هم قرار گذاشتیم دسته جمعی یه کارهایی بکنیم و یه چییزهایی نخوریم و هر کی که خطا کرد خیانت به بقیه حساب بشه و بقیه دعواش کنن خب چون دسته جمعی رعایت نکردیم منم دعوای دسته جمعی کردم[خنده] [زبان]

رها

سلام خانوم خا نوما. اول بگم که اون شعر فروغو که نوشتی من دیوانه وار دوستش دارمممممممممممممممممممم نگاه که غم درون دیده ام چگونه قطره قطره آب میشود........[قلب] مقاله هاتم عالی بودن مرسی ازت. شنای مردونه هم که بسی کار سختیه ولی من همیشه اونایی که میتونن شنای مردونه برنو خیلی خوشم میاد ازشون نمیدونم چرا[چشمک]

رها

سلام خانوم خا نوما. اول بگم که اون شعر فروغو که نوشتی من دیوانه وار دوستش دارمممممممممممممممممممم نگاه که غم درون دیده ام چگونه قطره قطره آب میشود........[قلب] مقاله هاتم عالی بودن مرسی ازت. شنای مردونه هم که بسی کار سختیه ولی من همیشه اونایی که میتونن شنای مردونه برنو خیلی خوشم میاد ازشون نمیدونم چرا[چشمک]

پَ پَ

سلام عزيزم... من كه گفتم تو وب روزانه م مينويسم... www.khanoomepapa.persianblog.ir كنارش يه لينك هست "سلامتي پَ پَ" تو اون رژيم رو ميذارم

رها

سلام بر خانوم خوشگل. اول از همه بگم که آره. من از هپی کال کاملا راضی هستم. واسه غذاهای گوشتی که خودشون اندکی روغن در اندرونشون دارن اصلا به روغن احتیاجی نداره. واسه غذاهای دیگه چرا نیاز داره اما به مقدار خیلی کم. در هر حال مزه اش که به خوبی سرخ کردن نمیرسیه و لی من دوست دارمو حداقل با خیال راحت میخورم. دو نوع 4 نفره و 6 نفره داره-البته چندان سایزاش متفاوت نیست ولی من 6 نفره اش رو خریدم حدود 65 هزار اگه اشتباه نکنم. تا حالا هم که طوریش نشده. به نظرم بستگی به طبعت داره اگه غذاهای با مزه آب پز را میپسندی با اینم کاملا میتونی کنار بیای. دوم- آخ آخ این مطالبی که نوشتی راجع به اسید لاکتیک و ماهیچه یاد دوران دبیرستان و پیش دانشگاهی افتادم. یادش بخیر

سالی

لینکای خوبی بودن ....مرسی...

سالی

کی اعصاب داره اینطوره دقیق بشه تو خوراکش...مطمئن باش کم خوری کنار ورزشم همین نتیجه رو میده ....