هستم اگر میروم ....

دوشنبه ١٠ خرداد

سلام به همه و ایشالا خووب خووب باشید.

 منم خوبم فقط از صبح به طرز افتضاحی کار داشتیم و یه گند کاری هم از دیروز پیش اومده بود که صبح فشارم افتاد  تا حل شدو یه ربعی سر جام نشستم تا حالم جا بیاد..کلی مایعات خوردم گلوم از استرس خشکیده بود .Coffee

الانم تازه یه کم خلوت شدم بیام آپ کنم حالا بهتر شدیم میام بهتون سر میزنم ....Computer...البته ساعت 3 ظهره گمونم فردا بیام خونه هاتون.

خیلی دارم سعی میکنم جدا از هرگونه حجم کاری و شرایط روحیم حتما آپ بمونم تا خودش یه ایجاد انگیزه درستو حسابی بشه برام . از همه مخمل گلهایی که بم سر میزننو راهنمایی میکنن هم یه دنیا ممنونم . ایشالا همه کنار هم در حد بنز به خواسته هامون میرسیم . ورزش یادتون نره ها ...

اینم جدولم.Hippie

 10 خرداد ١٣٨٩ نام وعده مواد مصرفی  کالری صبحانه

 چای+٢قند+۱۰۰گرم نون+۲۰گرم  پنیر

۵٠+۴٠+٢٠٠=٢٩٠

میان وعده (ساعت 10 صبح)
  ۱ خرما +چای+١ ساقه طلایی+ یه شکلات کوچولو

100

مکملها
زینک+مولتی ماینرال +ب کمپلکس  ۰ ناهار

5 قاشق باقالی پلوبا 50گرم مرغ+ کمی ماست+1 خیار

250+100+50=400

میان وعده (ساعت ۶)
3 ق سالاد میوه یا یک موز ١٠٠ خواب ظهر 0 ساعت   شام
یک عدد کوکو سبزی در هپی کال  100 مایعات در طی روز       آب+چای  ۷لیوان جمع کالری مصرفی    990

فعالیت بدنی

 

کلاس ایروبیک یک ساعت و ربع+

100تا دراز نشست+ نرمش + کاردیو(نیم ساعت تردمیل)

 ----------------------------------------------------------------------------

یکشنبه ٩ خرداد

سلام بچه ها. خوبید همه آیا ؟؟؟؟

منم خوبم . خیلی شلوغم. اومدم فقط جدول دیروزمو بذارمو برم بچه ها. احساس میکنم زیگزاکم خیلی کم شده اما زیر ١٠٠٠کالری بخورم بخاطر فعالیت زیاد روزانه ام همش سردرد دارم یا بی حال میشم . یکم مرا راهنمایی کنید لطفا . مرسیییی . امروزو میخوام سعی کنم بیام روی ٨٠٠-٨۵٠ اینا ببینم عملکردم چطوری میشه؟  . تا حالا که ساعت ١٢ ظهره به لطف خدا حالم خوبه. خلوت بشم میام به همه سر بزنم ببینم چه خبرا ؟ teddy loves you

 ٩خرداد ١٣٨٩ نام وعده مواد مصرفی  کالری صبحانه

 چای+٢قند+۱۰۰گرم نون+۲۰گرم  پنیر

۵٠+۴٠+٢٠٠=٢٩٠

میان وعده (ساعت 10 صبح)
  ۱ خرما +چای+١ ساقه طلایی

۵٠

مکملها
زینک+مولتی ماینرال +ب کمپلکس  ۰ ناهار

یه کف دست گوشت چرخ کرده گریل شده در فر+ کاهو و ١ گوجه فرنگی+ کمی ماست بجای سس

٢٠٠+۵٠=٢۵٠

میان وعده (ساعت ۶)
3 ق سالاد میوه یا یک موز ١٠٠ خواب ظهر 0 ساعت   شام
یه کاسه سالاد ماکارونی (دیشب درست کردم)  ١۵٠ مایعات در طی روز       آب+چای  ۷لیوان جمع کالری مصرفی    ٨۴٠

فعالیت بدنی

 

١٠٠تا دراز نشست+ نرمش + کاردیو(نیم ساعت تردمیل)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

شنبه ٨ خرداد

سلام دوس جونا....خوبید همه؟ Hello

ایشالا که همتون پر انرژی و میزون باشیدFor You....

منم خوبم ..خاله عزیز دیروز تشریف بردن و من امروز صبح ۶١.٣ بودم...حجم کار یه نمه بهتر شده اما بازم کمی شلوغ زیادی هستیم Computer

همش به خودم میگم دیگه تا آخر خرداد حتما باید به ۶٠ برسم که میشه تو سه هفته مونده ١.٣ کیلوگرم که تلرانس ٢٠٠ گرم هم بگیریم باید هفته ای ۵٠٠ گرم کم کنم که میشه ٣۵٠٠ کالری کسری که اگه روی کسری ۵٠٠٠ باشم مطمئنم خطاهامم پوشش میده و خوب خیلی خوب میش اینطوری !!! 

ورزشمم بیشتر میکنمو روزایی که باشگاه نمیرمو میخوام ۴۵ مین تردمیل بذارم ...فقط خدا کمک کنه و خستگی بهم فائق نشه! در ضمن باید کلی هم روی دراز نشست تمرکز کنم که خوب دیگه از تیر فصل بیکینی میشه و منم عاشق آبو استخرم و واقعا دوس دارم مث دو سال پیشم به خودم حسابی اعتماد به نفس داشته باشم ...

با این همه حساب کتابو برنامه روزی و گوشزدهای مداوم به خودم یه جورایی خیلی برام حیاتیه که مث یه شروع دوباره با انگیزه ی زیادی پیش برم . عروسیهای مرداد ماهم که دیگه میتونه برای همه انگیزه باشه . همه سعیمو میکنم که هر روزمو آپ کنم. ایشالا خدا به هممون کمک کنه و با انگیزه بیشتر شاکر سلامتیمون باشیمو به سمت روز به روز سلامت تر بودن پیش بریم ...خدا به همه سلامتی و دل خوش بده و به ما هم کنار همه یه نگاهی بندازه ایشالا...آمین !!!

پ.ن: تازه تو موفقیت این سری یه مقاله راجع به تاثیر نوشتن بر کاهش وزنو کلا تغییر لایف استایل بوود که کلی برای آپ نگهداشتن بلاگم و روحیه گرفتن از همتون تشویقم کرد ...بزنید بریم بترکونیما ...اینم برنامه امروزم که میخوام مطابقش پیش برم ....یا علی !Flower

 ٨خرداد ١٣٨٩ نام وعده مواد مصرفی  کالری صبحانه

/ 31 نظر / 14 بازدید
نمایش نظرات قبلی
شیــــــمــــا

وای چه خوب کوکو سبزیتو تو هپی کال پختوندی من تا حالا چند بار تو هپی کال بدون روغن درست کردم می چسبه بهش و می سوزه میشه عین سبزی خشکه به منم بگو چه جوری درستش کردی ؟؟؟؟؟

گل دختر

دیس ایز اونلی اِ کامرشیال کامنت .. بفرمایید یه بشقاب لاغری ! http://fafali1.blogfa.com/ [نیشخند][چشمک]

سارا

هانا به به به این رژیم و وضعیت تغذیه من که کلللللی کیف میکنم میام جدولت رو میبینم. قالب جدید هم مبارکه عزیزم [ماچ]

آفاق

[ماچ] آفرین یه این دختر خوب و پر تلاش. و البته ورزشکار. می گم هانا جون از حبوبات هم سعی کن تو برنامه غذایی ات استفاده کنی. تو رژیم های لاغری خیلی توصیه شده

ففلی

فدای تو بشم که همیشه به من روحیه و انگیزه میدی. خوب عزیزم هرچی وزنت پایین تر میاد باید کالریت رو هم کمتر بگیری.سبزیجات رو اضافه تر کن و آروم کالری رو کم کن .مثلا روز اول 50 تا کمتر.تا بهت فشار نیاد. آره ما تلاش میکنیم در حد همون بنز و بوندس لیگا و اینها و البته موفق هم میشیم.

نیاز (نیروی برتر)

[ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل] [ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل] [ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل] [ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل] [ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل] [ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل][ماچ][قلب][گل]

ساناز

اره از اینکه وزنم کمتر شده خوشحال شدم دختر اینقدر همه کارا رو خودت انجام نده مگه تقسیم کار نشده بود [ماچ]

ژالومه

مرسی عزیزم [قلب] واقعا ترازو گاهی معضل میشه ! همون هفته ای یه بار بسه[چشمک] بیشتر مواظب خودت باش خانمی .. ما می تونیم[ماچ]

سارا

هانا جون کجایی پس؟ خوبی؟ نگرانت شدم بدو بیا جدول خوشگلت روکامل کن[ماچ]

رها

ای داد. استرس چرا؟ خداروشکر حل شد دیگه. چشم ورزشم یادمون نمیره[قلب]