خدایا شکرت که « تو » خدایی و راه و رسم خدایی رو خوب می دونی !

شنبه ١٨ اردیبهشت

سلام به همه دوس جونیا و ایشالا خوب باشید ...منم خوبم فقط ١ کم زیادی شلوغیم سرکار !!!

۵شنبه کلی رفتم پیاده روی و حرص شاغل بودن رو در کردم و جمعه هم که صبح وزن کشی  و ۶١.٢٠٠ بودم .خیلی کمه این کاهش ولی همینکه میبینی تلاشت بالاخره به ١ جا بر خورده جای شکرش باقیه !برا همین سعی میکنم به خودم انرژی بدم که ١ وقت دلسرد نشم. راجع به ال-کارنتین هم دارم تحقیق میکنم ببینم چیه و چرا با ورزش جواب میده؟و از دوستای گلی هم که تجربیاتشونو برام گذاشتن کلی ممممنننووونم.

و اما عصر جمعه هم که رفتیم عروسی دوستای خانوادگیمون که زرتشتی هستنو مجلس خیلییییی خوبو قشنگی بود و من خیلی مقاومت به خرج دادم  در مقابل آنهمه از خوراکیهای زیبا و خواستنی و جو شاد که آدم بیشتر گشنش میشه !

ودر کمال خوشحالی شام۴ تا جوجه خوردم با یه کوچولو بستنی و سالاد! نوشابه هم ١ قلب خوردم که چشمام چپ نشه بس دلم خواست smile emoticon kolobok.کلی هم رقصیدیم جاتون خالی و الان چشمام باز داره از خستگی میسوزه...

وکلی هم عکس گرفتیم smile emoticon kolobokو من حس خوبی به خود درون عکسم داشتم که مدتها بود نداشتم این حس روو  .شاید تاثیر ورزش و تلاشه جدا از درقید نتیجه بودن که وقتی آدم از خودش راضیه الکی حس میکنی ظاهرش بهتر شده.در هر صورت هر جور تکاپویی به آدم حس زنده بودنو روحیه نشاط و جنگندگی میده !

 وقتی میام بلاگاتونو میخونمو میبینم تو این اراده تنها نیستم خیلی حال خوشی دارم و مستعد تر میشم.خلوت بشم میام مینویسم زودی.

دعا کنید این سیستم آنلاین شرکت راه بیوفته تندی....جدول ۵ شنبه رو هم میام میذارم .

 --------------------------------------------------------------------------------------------

سلام دوستای گلم ...خوبمو حسابیم هر روز برای همتون دعا میکنم. ممنونم که با بودنتون حسابی انرژی میدید. روند شماها رو که میبینم حسابی مصمم میشم .... .اومدم جدول دیروزمو بذارمو برم...خلوت شدم زودی میام

١۴ اردیبهشت 1389 نام وعده مواد مصرفی  کالری صبحانه

 چای+٢قند+۱۰۰گرم نون+۲۰گرم  پنیر

۵٠+۴٠+٢٠٠=٢٩٠

میان وعده (ساعت 10 صبح)
  ۱ خرما +چای ٢٠ مکملها
 E+زینک+مولتی ماینرال +ب کمپلکس  ۰ ناهار

١ کباب لوله +١ گوجه فرنگی +2 خیار+ 2 ق ماست

١۵٠+١٠٠=٢۵٠

میان وعده (ساعت ۶)
3 ق سالاد میوه ٧۵ خواب ظهر 0 ساعت   شام

۵ قاشق ماکارونی+ سالاد میوه+ ١ قاشق کیک تولدی

 ٣٠٠ مایعات در طی روز       آب+چای  ۷لیوان جمع کالری مصرفی    ٩٣۵

فعالیت بدنی

 

دمبل و ۵٠تا درازنشست+٢٠ مین کاردیو + ٣ ست اینتروال

 پ.ن:

 بچه ها تو باشگاه کلی از این خانومای بی ادب (!)‌ خوش هیکل  قرصهای چربی سوز میخورنو دارن وزن کم میکننو مدام میان تعریف میکننو ... و آدمای ترسویی مث منو که همیشه از قرصای متفرقه میترسیده رو وسوسه میکنن! همش تقصیر اوناس که من میخوام ازتون بپرسم کسی میدونه خوردن این قرصا برای ١ دوره کمکی به کاهش میکنه یا نه؟ عوارضش بیشتر از مزایاشه یا برعکس؟ اگه راهنمایی کنید ممنون میشم نیشخند

 

/ 24 نظر / 6 بازدید
نمایش نظرات قبلی
من و هسمري

گلم من تجره تلخ استفاده از اين چيزاي تبليغاتيو دارم لاغر كه نشدم چاق هم شدم![ناراحت][نگران] ولي رژيم گرفتم لاغر شدم[بغل] سخته ولي مي ارزه[چشمک]

رها

سلام عزیزم. امتحانم بد نشد ولی خیلی خوبم نشد. معمولی[لبخند] قرص نخور دختر خوب.

شیــــــمــــا

الهی عروسی اینقدر مقاومت ای ول من بودم می ترکوندم خودمو ومیز غذارو . نگران نباش کم کم کاهشتم چشمگیر میشه.

سارا

به نظر من هم تو خوردنت خوب رعایت میکنی و هم ورزش میکنی پس ممکنه که با اون سرعتی که دوست داری کم نشی ولی خوبیش اینه که وزن از دست رفتت دیگه برنمی گرده عزیزم[لبخند]

ساناز

کاهشت مبارکه وزنتم که عالیه خوش به حالت منم دلم عروسی خواست افرین که جلوی خودت رو گرفتی و زیاد نخوردی ایول به اراده ات [ماچ]

ففلی

چقدر خوب که حس خوبی نسبت به خودت داری.عالیه.

سما

خب برا وزن شما همون 300 گرم کاهشم خوبه گلم ... چه دختر با اراده ای همینکه تو مهمونی مقاومت کردی خودش خیلی مهمه آفرین هانای بااراده خودم [قلب]

ماتوشکا

آخه گلم تو که با ورزش کم می کنی ممکنه از نظر عددی کمتر از اون چیزی باشی که واقعا کم کردی خودت لابد بهتر میدونی ال کارنیتین یه جور کریر چربیه یعنی چربی رو آزاد می کنه اما نمی سوزونه فقط رها سازیشو تو چرخه ای که باید به سمت کبد بره افزایش میده

ساناز

کجایی هانا جونم زودی بیا یه خبر از خودت بده [ماچ]

نیاز (نیروی برتر)

ال کارنیتین تا اونجایی که شنیدم ضرری نداره اگه با ورزش مصرفش کنی اما از اون چربی سوزایی که به ادمایی با چربی خون بالا میدن یه وقت نخوری! شنیدم معده رو داغون می کنه[ماچ]